Sivas Haberlerim

  1. Anasayfa
  2. »
  3. Spor
  4. »
  5. Aykut Kocaman’la mı anlaştı! Aziz Yıldırım’dan açıklama

Aykut Kocaman’la mı anlaştı! Aziz Yıldırım’dan açıklama

SoleKinG SoleKinG -
5 0

Fenerbahçe Lider Adayı Aziz Yıldırım, yarın yapılacak başkanlık seçiminden evvel HT Spor’da açıklamalarda bulundu.

“HEPSİNİ BİR ORTAYA GETİRECEĞİZ”

Kulüpte birlik ve beraberlik sağlayacağını açıklayan Aziz Yıldırım, “Fenerbahçe’nin birlik içerisinde olması gerektiğini söz eden bir konuşma yaptım. Zira Fenerbahçe çok ayrışmış durumda. 2024’te bu kadar değildi. Çok sayıda dernek ve platform kurulmuş, hepsi birbirinden kopmuş üzere. Bu durum birebir vakitte tribünleri de etkilemiş. Tek ses yok. Bunların düzelmesi lazım. Seçimi biz kazanırsak bunların hepsini bir ortaya getireceğim; bu gücün bir ortada olması lazım. Bu güçle Fenerbahçe her zorluğun üstesinden gelir.” dedi.

“ŞAMPİYONLUK VAAT EDİYORUM”

“Şampiyonluk vaat ediyorum ve arkadaşlarımla yapacağıma inanıyorum!” diyen Aziz Yıldırım, ”Şu anda antrenöre karar vermedik. Antrenöre idare seçilirse oturup konuşacağız. Herkesin fikrini alacağız. Bugün kimi istersem telefon edeyim getirtebilirim. Geçen sene Mourinho ile çabucak Roma’da buluştuk. Kalktım gittim, iki saat konuştuk ve çözdük. Bizim için bunlar kolay, kıymetli değil. Kıymetli olan teknik adamın bizim isteğimize uyması. Bizim isteğimiz ne? Benim taraftarım diyor ki: “Ben yavaş oynamak istemiyorum, hamle istiyorum.” Kimi getireceksek onunla konuşacağız. Bunu yapabileceksen “Buyur” diyeceğiz.” sözlerini kullandı.

“AYKUT KOCAMAN’I ÇAĞIRDIK, ANLATTIK”

”İddialar, Aykut Kocaman’ı getireceğiniz ve seçimden ötürü bunu açıklamadığınız istikametinde. Bu türlü bir biçiminiz var mı?” biçimindeki soruya cevap veren Aziz Yıldırım, “Öyle bir şey yok. Ben bir oyuncu ya da antrenör getirmekle başkanlığa seçileceksem seçilmeyeyim kardeşim! Ben nedenlerini söyledim. Biz, Aykut Kocaman’ı çağırdık ve anlattık. Dedik ki: ‘Kardeşim, biz bu türlü istiyoruz, bu türlü olacak.’ Bir diğerine da döndük ve onunla konuştuk. En sonunda Aykut Hoca ile çalışmanın daha yararlı olacağını düşündük. O, antrenör olarak seçilecek. Antrenör olarak çalışırken de Oğuz Çetin ve o takım, bizim yöneticilerimizle birlikte karar verecek. İşi zorlaştırdık yani. Sistemi buraya çeviriyoruz. Futbol A.Ş’de çok pahalı beşerler var. Ben yavaş yavaş tahminen de bütün futbolu Futbol A.Ş’ye bırakacağım. Kulüp yöneticileri dernek işleriyle ilgilenecek, futbol ile ise Futbol A.Ş ilgilenecek.” biçiminde konuştu.

“350 MİLYONU VERECEK BABAYİĞİT YOK”

Limit konusuna da değinen Yıldırım, “350 milyonu cebinden verecek babayiğit Türkiye’de yok onu söyleyeyim. Yakında her şey daha açık olarak ortaya çıkar. “Veririm” demek diğer bir şey. Vermek öbür bir şey. Verecekse dün çağrım vardı, Divan Konseyi’ne gelsin çekleri teslim etsin. Sıkıntı bitti. O vakit ben de elimi kaldırırım seçilmesi için. Fenerbahçe’ye taahhüt edecekler hepsini.” değerlendirmesinde bulundu.

Kaynak: Son Dakika

İlgili Yazılar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir