AK Parti Çorum Milletvekili Oğuzhan Kaya, Arca Çorum FK’nın Üstün Lig’e çıkmasının akabinde, “Çorum FK kulüp sahibine ‘Fahri Hemşehrilik Beratı’ verilmeli. Savaş Balçık, buraya yalnızca bir futbol grubu değil, koca bir kentin hayalini ve inancını taşıdı. Fabrikalarıyla AŞ sağladığı, kadrosuyla gurur yaşattığı bu kentte liderimizin resmi olarak Çorumlu ilan edilmesi, bu topraklara olan bağlılığını perçinleyecektir” dedi.
AK Parti Çorum Milletvekili ve TBMM Adalet Komitesi Üyesi Oğuzhan Kaya, Arca Çorum FK’nın Üstün Lig’e çıkmasının akabinde kulüp sahibi Savaş Balçık’a ‘Fahri Hemşehrilik Beratı’ verilmesi için Çorum Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın ile görüştü. Arca Çorum FK’nın Muhteşem Lig’e yükselmesinin sırf sportif bir muvaffakiyet olmadığını, birebir vakitte kentin tanıtımı, iktisadı ve vizyonu açısından kıymetli katkılar sağlayacağını belirten AK Parti Çorum Milletvekili Oğuzhan Kaya, “Arca Çorum FK kulüp sahibi Savaş Balçık, kulübü istikrarlı ve vizyoner bir anlayışla yönetiyor. Savaş Balçık liderimiz, birinci günden beri sergilediği vizyoner idare, mali istikrar ve memleket sevdasıyla ekibimizi adım adım doruğa taşımıştır. Çorum’un adını Süper Lig devlerinin ortasına yazdırarak hemşehrilerimizin göğsünü kabartmıştır. Kendisi artık yalnızca başarılı bir kulüp başkanı değil, aynı zamanda tüm Çorumluların gönlünde taht kurmuş bir Çorum sevdalısıdır” diye konuştu.
BELEDİYE BAŞKANI AŞGIN İLE GÖRÜŞTÜ
Fahri hemşehrilik unvanı verilmesine yönelik teşebbüslerde bulunduğunu da açıklayan Kaya, konuyu Çorum Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın ile görüştüğünü belirtti. Kaya, lider Aşgın’ın da kelam konusu fikre sıcak baktığını ve takviye verdiğini tabir etti. Kaya, ” Çorum FK kulüp sahibine ‘Fahri Hemşehrilik Beratı’ verilmeli. Savaş Balçık, buraya yalnızca bir futbol ekibi değil, koca bir kentin hayalini ve inancını taşıdı. Fabrikalarıyla AŞ sağladığı, ekibiyle gurur yaşattığı bu kentte liderimizin resmi olarak Çorumlu ilan edilmesi, bu topraklara olan bağlılığını perçinleyecektir. Yolumuz Süper Lig’de açık olsun, efsane liderimize şükranlarımı sunuyorum” kelamlarını sarf etti.
‘VEFA GÖSTERMEK BİZİM BOYNUMUZUN BORCUDUR’
Balçık’ın kente katkılarının sporla sonlu olmadığını vurgulayan Kaya, savunma endüstrisindeki yatırımlarına da dikkat çekti. Kaya, “Savaş lider, yalnızca sporda değil, savunma endüstrisinde gerçekleştirdiği vizyoner yatırımlarla da Çorumumuza önemli bir marka pahası kazandırmıştır. Sağladığı istihdam imkanlarıyla yüzlerce gencimize iş kapısı açmış, Çorum’un iktisadına kıymetli katkılar sunmuştur. Üreten, istihdam sağlayan ve Çorum’u yerli ve ulusal savunma endüstrisinde marka haline getiren bir iş insanına vefa göstermek bizim boynumuzun borcudur” dedi.
Kaynak: Son Dakika

